FANDOM

Gra na serwerach Altaronu jest darmowa, jednak oferujemy również możliwość zakupu Statusu Szlacheckiego, który nadaje wszystkim postaciom na koncie, któremu jest przypisany, dodatkowe korzyści. Zapoznaj się z licznymi opcjami, z jakich możesz skorzystać dołączając do szlachty Altaronu:

Ankardia - kraina nowych przygód!

Posiadając Status Szlachecki zyskujesz dostęp do nowego terenu na północny wschód od Neolithu, a wraz z tym nie tylko możliwość odkrycia nowych ziemi z ich sekretami i nowymi zadaniami, ale również spotkania nieznanych wcześniej potworów!

Szlachta2

Druga promocja profesji Każdy gracz może na poziomie 20 w swojej gildii raz podnieść swoją rangę profesji, co umożliwia dostęp do licznych zaklęć i poprawia współczynniki regeneracji many, życia oraz zwiększania tych i innych punktów co poziom. Posiadając Status Szlachecki oraz poziom 55 zyskujesz możliwość kolejnej promocji, co daje jeszcze lepsze profity!

Szlachta1

Zakładanie klanów Grupa co najmniej trzech szlachciców ma możliwość założenia własnego stowarzyszenia, do którego potem może zaprosić każdego gracza! Jeśli pragniesz na czele własnej grupy zyskać znaczną siłę w Altaronie, albo chcesz się identyfikować z przyjaciółmi, to klany są czymś, czym możesz się zainteresować. Będąc liderem możesz dodatkowo zakupić dla klanu rezydencję, jednak pamiętaj, iż ich liczba jest ograniczona, więc tylko najpotężniejsze grupy mogą sobie na nie pozwolić!

Rozszerzone możliwości podróżowania Możliwe, że znasz już dobrze ofertę podróży karawanami Kompanii Przewoźniczej albo lotów Smoczych Jeźdźców. Szlachta otrzymuje kilka dodatkowych tras, które mogą przydać się poszukiwaczom przygód pragnącym szybko dostać się do odległych miejsc.

Inne korzyści Czujesz, że masz za mało miejsca w depozycie, albo na swojej liście VIP? Posiadacze Statusu Szlacheckiego mają te limity zwiększone dwukrotnie! Poza tym każdy szlachcic może otworzyć własny kanał rozmów i zaprosić do niego jedynie graczy wybranych.

Kup Status Szlachecki