FANDOM

Grabarz pracujący na cmentarzu [wschodnia część miasta] opowiada nam o swojej pracy. Co jakiś czas jest zmuszony do składania ofiar niektórym duszom znajdującym się w grobowcach. Każda z nich ma swoją historię i wymaga dość specyficznego traktowania. Grabarz prosi nas o pomoc.Edit

Misja IEdit

Grabarz opowiada nam historię o pewnym baronie, którego ciało znajduje się w grobowcu VI. Za dużo się z niej nie dowiadujemy, dlatego prosimy o wskazówkę. Ten kieruje nas do pobliskiej biblioteki (na północ od depozytu) i tam, z książek dowiadujemy się, co takiego uczynił baron i co potrzebne jest do odprawienia rytuału.

Wymagane: Wiadro z wilczą krwią.

Wskazówki: Wiadro możemy kupić np. u piekarza Zygfryda (witam>mleko) lub w sklepie z ekwipunkiem.

Nagroda: Doświadczenie - zależne od lvl.

Misja IIEdit

Tym razem Grabarz kieruje nas do grobowca XI, gdzie spoczywa ciało rycerza Gabrysza. Ze wskazówki znajdującej się w szafie, w komnatach grabarza, poznajemy jego historię, waleczność i oddanie. Na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać, że do odprawienia rytuału potrzebny jest miecz, bo kimże jest rycerz bez swojej broni?

Wymagane: płytowy puklerz

Nagroda: doświadczenie - zależne od lvl

Misja IIIEdit

Grabarz opowiada nam o grobowcu II, w którym złożono ciało kobiety. Była to szwaczka, która za życia nie doświadczyła zbyt wielu przyjemności i ponadto była bardzo biedna. Nasz zleceniodawca podpowiada nam, czego po śmierci może pragnąć ta kobieta..

Wymagane: szpulka nici.

Wskazówki: Szpulkę nici kupimy u krawca w neolith. (jego zakład znajduje się na na lewo od piekarni.)

Nagroda: doświadczenie - zależne od lvl

Misja IVEdit

Grabarz jest zadowolony z naszej dotychczasowej pracy i dlatego wysyła nas do grobowca XIII. Właśnie tam spoczywa ciało pewnego maga. Jego zrozpaczona dusza stale zapomina inkantacji czarów. Chyba jest mu potrzebny jakiś przedmiot, w którym owe czary zachowają się przez wieki..

Wymagane: księga czarów.

Wskazówki: Księge czarów kupimy w gildi magów w neolith.(10 srebrników)

Nagroda: doświadczenie - zależne od lvl

Misja VEdit

Tym razem grabarz wysyła nas do grobowca III, rodzinnego Jamady Sana. Niestety nasz zleceniodawca nic nie wie o tej rodzinie. W grobowcu znajdujemy pergamin, który odczytujemy. Z jego treści wnioskujemy, że Jamad San potrzebuje ostrej i cienkiej broni. Z tą informacją kierujemy się z powrotem do grabarza.Ten podsuwa nam pewien pomysł...

Wymagane: katana.

Misja VIEdit

Grabarz opowiada nam historię człowieka spoczywającego w grobowcu I. Za życia był to pewien bogacz, któremu zależało tylko i wyłącznie na pieniądzach. Niestety jego żywot zakończył się tragicznie, jednak mimo to, nawe po śmierci, dusza domaga się ofiary. Czyżby znów pieniężnej?

Wymagane: 1 talar

Trudność: pokonanie Złotego Szkieleta

Misja VIIEdit

  • Rozmawiamy z Oksana (hej>grabarz)
  • Znajduje sie pod niebieską flagą, krzyżyk to wejście do jaskiń.
  • Wchodzimy w południowe schody.

Wymagane: Ekwipunek Ulryka (znajduje się na północ od posterunku żołnieży przy żelaznej bramie).

Mapa
Oksana

Trudność: Pokonanie widzów i złych oczu(uciekają, najlepiej mieć kogoś do bicia z dystansu łucznika, bądź maga).

Misja VIIIEdit

  • (miejsce na opis)

Wymagane:

Osoba która wejdzie do maszyny

- butelka oliwy (kupimy ją w mieście u handlarza ekwipunkiem)

- butelka kwasu (można go zdobyć używając pustej butelki na zwłokach np. robaka)

Wskazówki: Po wejściu ofiary do środka na maszynie używamy kolejno kwas, za później oliwę.

UWAGA! Gdy po użyciu kwasu i oliwy pociągniemy za dźwignię ofiara otrzyma obrażenia x zgodne ze wzorem:

x=10*aktualny poziom naszej postaci. (np. jeśli mamy poziom 32 ofiara otrzyma obrażenia równe 320)

===Misja IX

  • ===
  • (miejsce na opis)

Wymagane: Miś

Wskazówki: Misia otrzymamy od dzepetto w wiosce drwali w zamian za ciasto.

Ciasto robimy w następujący sposób:Edit

1.Kupujemy kose w sklepie z ekwipunkiem.

2. Udajemy się na pole i używamy kose na zbożu. (pole znajduje się mniej więcej na północ od cmentarza)

3. Ściętego zboża używamy na kole młyńskim. (Młyn znajduje się na farmie w północnej części miasta)

4. Mąki używamy na wiadrze z mlekiem, które można kupić w piekarni prowadzonej przez Zygfryda.

5.Ciasta używamy na piecu. (Piec znajduje się na farmie lub na piętrze sklepu z zabawkami obok piekarni)

Gdy już mamy ciasto udajemy się do dzepetto i piszemy:

witam > miś > miś > tak > ciasto.

Misja XEdit

  • (miejsca na opis)

Wymagane: Runa przemiany.

Misja XIEdit

  • (miejsce na opis)

Wymagane: Zaczarowana miotła.

Wskazówki:

UWAGA! Poniższy opis pochodzi z nieistniejącej już strony sekretyaltaronu.jcom.pl

Bd potrzebowali 15 rumianków , 6 owoców głogu oraz kamiennika - o ktorym pozniej. W celu zdobycia miotły udajemy sie na bagna(moczary wielkiej rzeki) mniej wiecej na poludnie od obozu konkwistadorow.

(miejsce na mapke)

Tam znajdziemy domek. Po rozmowie z wiedzma poprosi nas o przyniesienie jej sierpa z jaskini ( jaskinia znajduje sie zaraz po lewo od chatki). Po wzieciu sierpa ze skrzyni wyskoczy na nas imp , wiec nisko lvl gracze niech uwazaja . Oddajemy sierp i wiedzma daje nam liste ziól.Wiec tak : Rumianki leca z elfow masowo. Owoce głogu leca z wiwern , lepiej je kupic od ludzi bd szybciej i nie sa az tak drogie. Kamiennik - w celu jego zdobycia udajemy sie do Zelaznej piesci ( gospody znajdujacej sie na zachod od poludniowej bramy) Kupujemy piwo u barmana i zagadujemy Wacława.

-witam>chcesz piwo?>kamiennik>tak

Kamiennik kosztuje 5k i mozna go kupic jedno razowo oraz tylko po rozmowie z wiedzma ! Po skompletowaniu wszystkich skladnikow udajemy sie po miotle do wiedzmy. Kladziemy miotle w grobowcu - uzywamy dzwigni

Nagroda: Doświadczenie - zależne od lvl, 12k.

Misja XIIEdit

Ostatnia misja do dzisiejszego dania pozostaje nie rozwiązana. (Być może nie ma rozwiązania).

Grabaż nie daje nam żadnej podpowiedzi, mówi jedynie by poszukać wskazówek w grobowcu.

PS.Edit

Do autora/autorów opisu misji I - VI: Naprawde kawał dobrej roboty. Nieżle opisane zadania.

Mam prośbe - gdy ktoś będzie przechodził te misje niech doda opis podobny do tego z misji I - VI.

Ja już zrobiłem te zadania swoimi postaciami i to dość dawno więc nie pamiętam zbytnio tej całej histori. Gdy ktoś ma czas mógłby wkleić mapke (jak dojść do chatki wiedźmy i ekwipunku Ulryka).

Pozatym ostatnio był upadte i nie ma już podziału outfitu na addony. Jak ktoś wykona te misje niech napisze w której otrzymał strój grabaża.

Pozdrowienia dla autorów opisów I - VI. A wszystkim życze szczęśliwego nowego roku!